Пружање информација о менаџменту у спорту и спортским менаџерима са становишта процеса тј. функција и знања које треба да има менаџер у 21. веку. Упознавање са потребним способностима професионалног менаџмента на свим спортским нивоима. Развој способности аналитичког размишљања и доношења менаџерских одлука у области спорта и да студенти могу употребити информације научене у току наставе и креирати маркетинг кампању или маркетинг план за спортску организацију или компанију која жели да послује у области спорта. Оспособити студенте да могу самостално и у тиму да креирају, планирају, организују и реализују спортске догађаје свих величина.
Очекивани исход предмета је оспособљавање полазника за самостално и брзо креирање адаптибилних стратегија за све ситуације у оквиру својих компетенција; стварање самосталних лидера способних за коришћење иновативности и иницијативе које доприносе стварању спортског резултата и капитализацији истог, чиме доприноси стварање ефикаснијих форми организовања; схватање значаја очувања постојећег спортско-материјалног фонда, стицању способности привлачења посетиоца који дугорочно доприносе расту, изналажење нових модела и форми финансирања у складу са законским решењима; стварање јасне представе о компетенцијама у оквиру наведених подручја, чиме се стиче простор и пословна могућност за професионалну афирмацију будућих менаџера у спорту.